A pünkösdi hétvégét Ausztriában,  a Fertő-tónál, Neusiedl am See-ben töltöttük. Szombat délelőtt érkeztünk, lepakoltunk a panzióban, és már indultunk is bicajozni.

A közeli vasútállomáshoz tekertünk (úgy választottam a szállást, hogy közel legyen), és felszálltunk bicajostól a vonatra, elmentünk Schützenig, leszálltunk, és tekerni kezdtünk Oggau felé egy mezőgazdasági úton. Itt szembesültem vele, hogy orkánerejű szembeszél van, nagy fekete felhők gyülekeznek, és Lackó nem szereti, ha az arcába fúj a szél. Azért még az eső előtt sikerült kb. 10 km-t bicajozni, nagyon szép helyen, kis dombokon, szőlőtőkék között.

Oggautól már a B10-es bicikliúton tekertünk tovább, egészen egy jópofa kerékpárospihenőig, ahová az eső elől menekültünk, ahol Lackó is nagyon jól érezte magát, mert volt egy jólfelszerelt játszósarok.

Az eső elálltával az első vasútállomásig tekertünk (Donnerskirchen), ahol én Lackóval megvártam a vonatot, Zoli pedig úgy döntött, hogy hazateker (a Hős).
Vacsoráztunk a városka egyik fagyizó-pizzériájában (legalább három pincér magyar:-), aztán még Lackó játszóterezett a panzióban, és utána lefeküdtünk aludni.

Tipp: a panziónkban a szállás árában benne volt a névre szóló Neusiedler Card, amivel az ott-tartózkodás ideje alatt ingyen lehet utazni a vonaton, buszon, és ingyenes a belépő a tó körüli fürdőkbe, múzeumokba (el kell menni kiváltani, nem a panziós adja oda).